عروسک «سبزینه» به کمک یوزپلنگ ایرانی آمد

عروسک سبزینه با هدف تشویق کودکان به حفظ محیط زیست در جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری به مخاطبان معرفی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، شرکت «تک شاخ» که فعالیت تولیدی خود را از سال گذشته آغاز کرده است با حضور در چهارمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به معرفی اسباب‌بازی‌های مهارتی خود به کودکان پرداخت.

بر این اساس، این اسباب‌بازی‌ها با نگاهی به محیط‌زیست تلاش دارند ضمن تقویت نیروهای مهارتی مخاطبان، آن‌ها را به درک و مراقبت بیش‌تر از سرمایه‌های ملی دعوت کنند.

منیژه تهنیت مدیر این شرکت تولیدی ضمن معرفی محصولات خود، عروسک سبزینه را یکی از دست‌آوردهای تولیدی این واحد تولیدی خواند.

تهنیت گفت: «تاکنون ۸ بسته‌ی خلاقیت را طراحی و عرضه کرده‌ایم. مکرومه دوزی، شماره دوزی و عروسک‌های پولیشی بخشی از این تولیدات است. اما در کنار این، محصولات عروسک سبزینه را به عنوان محصولی محیط زیستی به مخاطبان معرفی می‌کنیم.

این تولیدکننده توضیح داد: «سبزینه نام یک عروسک است که در قالب بسته‌ای به کودک عرضه می‌شود. این بسته شامل ۱۸ قطعه است تا کودک خود به تولید این عروسک دست بزند. در کنار وسایل ساخت این عروسک قطعات دیگری وجود دارند که قابل توجه‌اند. سبزینه، عروسک کوچکی دارد، عروسک او یک یوزپلنگ ایرانی است. گلدان سفالی و گل‌های تزیینی دیگر قطعاتی‌اند که کودک در این بسته همسالان خود را ترغیب خواهند کرد تا به محیط زیست بیشتر بیندیشد.»

این تولید کننده با تولید پرده‌ی نمایش عروسکی برای مشارکت خانواده‌ها در بازی با کودکان، تولید بسته‌ی طراحی بر روی شال و روسری و بسته‌ی عروسک «پریا» برای خردسالان بالای سه سال تلاش دارد تا مهارت‌های به کارگیری دست و خلاقیت را در گروه‌های مختلف مخاطبان ارتقا ببخشد.

گفتنی است که علاقه‌مندان به حضور در جشنواره ملی اسباب‌بازی، تا ۳۰ آبان همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ با حضور در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند مهمان برنامه‌های متنوع این جشنواره باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =