کد خبر: 283498
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
بازدید 739
مربی‌مسئول مرکز فرهنگی هنری جهرم بازنشسته شد

عصر دیروز 26 آبان ماه 1397در مراسمی با حضور معاون فرماندار جهرم، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس و جمعی از کارکنان، از زحمات سکینه کارگرفرد جهرمی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی، معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، گفت: بی تردید همه اذعان داریم که دوران بازنشستگی، پایان دوران فعالیت نیست بلکه شروع فصل جدیدی از زندگی است و در حقیقت هر دوره ای از زندگی انسان شرایط خاص خود را دارد به همین خاطر است که سبک زندگی دوران کودکی، جوانی و میان‌سالی کاملا با هم متفاوت است.

سعیدرضا کامرانی در آیین تکریم و معارفه مربیان‌مسئول مرکز فرهنگی هنری جهرم اظهار داشت: سکینه کارگرفرد فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را از 36 سال قبل با ولادت امام مهدی عج آغاز کرد و پس از سال‌ها تلاش و کوشش در کانون و خدمت به کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم در سالگرد آغاز امامت حضرت مهدی به افتخار بازنشستگی نائل شد. وی در این سال‌ها خدمات شایانی را ارائه و تربیت کودکان ونوجوانانی را بر عهده داست که هر کدام در اجتماع تأثیرگذار و باعث افتخارند.

کامرانی در ادامه خاطرنشان کرد: انسان هیچ‌گاه بازنشسته نمی شود بلکه دوران جدیدی را شروع می کند و بارها مشاهده شده که افراد در دوران به ظاهر بازنشستگی حتی مفیدتر و مؤثرتر واقع شده‌اند چون دوران بازنشستگی در حقیقت دوران پختگی و فرهیختگی است.

ایرج قناعتیان جهرمی، معاون فرمانداری جهرم که در این مراسم حضور داشت نیز گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان جهرم با انجام فعالیت‌های چشمگیر، گام مهمی را در پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان شهر برداشته و موفقیت‌های قابل توجهی کسب کرده است. معاون فرماندار جهرم یکی از عوامل موفقیت یک مجموعه را فراهم بودن اسباب آن دانست که در این راستا، کانون با دارا بودن مربیان توانمند توانسته برای کودکان و نوجوانان جهرمی گام‌های بلندی را بردارد. در پایان از زحمات 36 ساله سکینه کارگرفرد تقدیر و اعظم رنجبر جهرمی، مربی فرهنگی مرکز جهرم به عنوان مربی‌مسئول معرفی شد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =