ویژه برنامه کودکانه با سعدی در مرکز جم برگزار شد.

در دومین روز از هفته کتاب و کتاب خوانی با شعار «حال خوش خواندن» ویژه برنامه ادبی کودکانه با سعدی توسط انجمن ادبی مرکز فرهنگی هنری جم انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر،صبح امروز ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۷ با حضور مدیرکل،کارشناسان،مربیان و اعضاء کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری استان و به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مراسمی با عنوان «کودکانه با سعدی» در سالن آفرینش های مرکز جَم برگزار شد.

در این برنامه زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان با تأکید بر اهمیت توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در میان اعضاء کانون هفته کتاب و کتاب خوانی را فرصت مغتمنی شمرد؛ برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با کتاب و جایگاه مهم و موثر آن  در رشد و پرورش و افزایش مهارت های یادگیری و همچنین تقویت تفکر انتقادی در اعضاء خواهد بود.

وی به مخاطبان خود که از اعضاء فعال کارگاه های کتابخوانی و فعالیت های ادبی مراکز دیر،بردخون،کنگان و جم بودند یادآور شد کتاب ها یکی ارزشمندترین دارایی های معنوی و مادی ما در این دنیا هستند.

مدیر کل کانون استان بیان کرد: آشنایی با آداب و رسوم فرهنگ های مختلف و همچنین شناخت بزرگان و نام آوران کشورمان و را جهان از رهگذر مطالعه امکان پذیر داناست و افزود که کتاب ها و موضوعاتشان مرزها را در می نوردند.

عالی نسب در حاشیه این مراسم نیز ملاقاتی با محمد حسینی فرماندار جم در زمینه جذب اعتبارات و تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی هنری جم داشت و در خصوص حمایت های مادی و معنوی از فعالیت های کانون پرورش فکری ؛ این دو مقام مسئول باهم به گفتگو پرداختند.

لازم به ذکر است:این ویژه برنامه با استقبال گسترده اعضاء کودک و نوجوان و اجرای فعالیت های ادبی جذاب و متنوعی شامل شعرخوانی و حکایت خوانی ازدیوان حافظ و گلستان سعدی ، اجرای گروه سرود ، مداحی یکی از اعضاء کودک با موضوع آغاز ولایت امام زمان (عج) و اهداء کتاب به دانش آموزان دبستان قائم این شهرستان همراه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =