جشنواره‎ی بین المللی قصه گویی، رفاقت فرهنگ ها و لحن و لهجه هاست

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری و رییس بیست و یکیمن جشنواره‌ی بین المللی قصه گویی : این جشنواره را رفاقت فرهنگ ها و لحن و لهجه ها عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، محمد رضا زمردیان در پیامی برای برگزاری جشنواره منطقه 5 کشور که  3 و 4 آذر در مازندران و شهر ساری برگزار می شود افزود: قصهها از گوشه گوشه‌ی جغرافیای کشورها مانند گل‌هایی زیبا و درخت‌هایی تناور سر از خاک بیرون می آورند و هر قصه رنگ و بوی خودش را دارد. کوه و دشت و جنگل و دریا ، باران و بیابان و بندر، لحن و جهان خودشان را دارند و زیبا و گرم سخن می گویند.

معاون فرهنگی کانون اظهار داشت: جشنوارهی بین المللی قصه‌گویی پیش از آنکه رقابت باشد رفاقت و همدلی ست، آنکه از کوهستان می آید، قصه برف دارد و آنکه از کویر می آید، قصهی خورشید، داشته‌هایشان را در سبد سوغات می‌گذارند و به هم هدیه می کنند.

رییس بیست و یکیمن جشنواره‌ی  بین المللی قصهگویی با تاکید بر اینکه؛ جشنوارهی بین المللی قصه گویی رفاقت فرهنگ ها و لحن و لهجه هاست یادآور شد: قرار است در این جشنواره،  قصه زندگی خودمان را تعریف کنیم ، امید که قصه هایمان درخشان باشد و به رنگ اصالت و تاریخ مان مزین باشد.

گفتنی است: جشنواره قصه‌گویی منطقه 5 کشور 3 و 4 آذر  در محل سینما کانون ساری به نشانی: ساری بلوار امیر مازندرانی، خیابان رودکی، جنب بوستان سنگ برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =