تجلیل شهردار دامغان از اعضای کتاب‌خوان

شهردار دامغان در هفته‌ی کتاب از دو عضو کتاب‌خوان برتر کانون پرورش فکری این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، مسلم نصرتی شهردار دامغان در هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی با تقدیم کارت هدیه و لوح سپاس از سجاد عالیشاهی و محمدرضا نیک‌مهر اعضای کتاب‌خوان برتر مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری این شهرستان تجلیل کرد.

نصرتی در این دیدار ضمن قدردانی از مربیان کانون پرورش فکری برای اجرای فعالیت‌های کتاب‌محور در هفته‌ی کتاب و تشویق کودکان و نوجوان به مطالعه بر اهمیت و فواید کتاب‌خوانی و نقش آن در انتخاب مسیر زندگی، تأکید کرد.

شهردار دامغان در پایان این دیدار از اعضای برتر کتاب‌خوان خواست تا مطالعه‌ی کتاب را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود قرار دهند و دوستان و هم‌سالان خود را نیز به کتاب و کتاب‌خوانی تشویق کنند.

اعضای برگزیده نیز ضمن قدردانی از نصرتی، کتاب‌هایی را که در کانون پرورش فکری به‌عنوان کتابخانه تخحصصی کودک و نوجوان مطالعه کردند، نام بردند.

فاطمه‌سادات امیرفخریان مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری دامغان در پایان این دیدار از نگاه ویژه شهردار به کانون پرورش فکری و فعالیت‌های مربیان ابراز خرسندی و قدردانی کرد و خواستار تدوام همکاری شهرداری با این نهاد فرهنگی و هنری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =