کد خبر: 283841
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
بازدید 825
قصه‌گوی فارس در جمع راه‌یافتگان به جشنواره ملی قصه‌گویی

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 کشور در اهواز، برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در آیین پایانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منطقه 3 کشور برگزیدگان و تقدیرشدگان این رویداد فرهنگی جوایز خود را از دست استاندار خوزستان دریافت کردند.

بر اساس این گزارش هیئت داوران بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در اهواز، متشکل از علی خانجانی، حسن دولت آبادی و سارا روستاپور، پس از بررسی قصه‌ها آرای خود را اعلام کردند.

بر اساس رأی داوران، سمیه یزدان بخش با قصه «غول هاپیشو» از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس رتبه پنجم را کسب کرد و به مرحله ملی راه یافت.

همچنین هیئت داوران این جشنواره حسین فدایی صدر، مربی کانون فارس را با قصه «پشمی آوازه خوان»، شایسته تقدیر دانسته و از او تجلیل شد.

گفتنی است: مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی که با حضور 6 استان کشور از 30 آبان در اهواز آغاز شده بود شامگاه یک آذر 1397 در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان آب و برق خوزستان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =