برپایی «میز خدمت» کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در نماز جمعه

مدیرکل کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان: نماز جمعه محل رجوع بسیاری از فرهنگ‌دوستان است که معرفی کانون و پاسخ به پرسش‌های آنان می‌تواند به تحقق هدف‌های کانون کمک کند و آن را به گروه‌های بیشتری در جامعه معرفی کند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، میز خدمت کانون پاسخ‌گوی نمازگزاران بود و فعالیت‌های این سازمان فرهنگی را به مراجعه کنندگان معرفی کرد.

یکی از ویژه برنامه‌هایی که به مناسبت هفته‌ی بسیج برگزار شد، حضور مسئولان سازمان‌ها و نهادهای استان در میان نمازگزاران و پاسخ‌گویی به مطالبه‌های آنان بود که مدیرکل و معاون اداری و مالی کانون استان هم در این جمع حضور داشتند.

حضور پرتعداد علاقه‌مندان کودک و نوجوان در کنار میز خدمت کانون از نکته‌هایی بود که توجه خبرنگاران و رسانه‌ها را به خود جلب کرده بود.

مراجعه کنندگان در این روز علاوه بر دریافت بروشورهایی، که مراکز فرهنگی هنری و فعالیت‌های کانون در آن معرفی شده بود، پرسش‌های خود را هم با مدیرکل کانون مطرح و خواسته‌های‌شان را بیان کردند و با لبخند میز خدمت کانون را برای پیوستن به صف نمازگزاران ترک کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در همین رابطه گفت: وظیفه‌ی اصلی ما خدمت‌رسانی است و هرجا نیازهای فرهنگی جزو خواسته‌های مردم باشد کانون با تمام توان خود حضور خواهد داشت.

معصومه هادی هم‌چنین افزود: با توجه به اینکه نماز جمعه در میان مردم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، محل رجوع بسیاری از فرهنگ‌دوستان است که معرفی کانون و پاسخ به پرسش‌های آنان می‌تواند به تحقق هدف‌های کانون کمک کند و کانون را، بیش از پیش، به جامعه معرفی کند.

وی در پایان با اشاره به خواسته‌های مراجعه کنندگان عنوان کرد: چون کانون تنها سازمانی بود که در حوزه‌ی کودک و نوجوان در این طرح حضور داشت علاوه بر مخاطبان این گروه‌های سنی، میزبان بزرگ‌ترها هم بود که درخواست احداث مراکز فرهنگی هنری و تجهیز کتاب‌خانه‌ی مدرسه‌ی فرزندان‌شان را داشتند.

قابل ذکر است به تعدادی از مسئولان مراجعه کننده، کتاب‌هایی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =