دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری با خانواده گرانقدر شهدا

به مناسبت سالروز حماسه 5 آذر مردم گرگان، مدیر کل کانون استان گلستان با خانواده شهدا گرانقدر شهیدان احمد سبطی و فرامرز ویزواری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری هم زمان با دیدار متمرکز استاندار، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و جمعی از مسئولان با مادران شهید، در منزل چند تن از شهیدان گرانقدر این واقعه حضور یافته و ضمن تجلیل از خانواده‌ی شهدا و به ‌ویژه مادران صبور و گرانقدر آنان، نسبت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود.

 در این دیدار محبوبه رجب نسب شهادت را بالاترین سعادت برای انسان و پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون فداکاری و جانفشانی جوانان عزیز دانست و پاسداری از این درخت تنومند را وظیفهی خطیر همه‌ی مردم آگاه ایران اسلامی برشمرد.

وی نقش مربیان کانون پرورش فکری را در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان مهم عنوان کرد و حرکت درمسیر اهداف و ارزش‌های والای شهیدان را از اولویت‌های کانون خواند.

در پایان این دیدار دست ساخته اعضا به همراه هدیه از سوی مدیرکل کانون پرورش فکری به خانواده شهیدان احمد سبطی و فرامرز ویزواری اهدا شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =