دیدار همکاران و اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان با فرزند شهید مرزبان

مدیرکل و همکاران کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان به مناسبت هفته‌ی بسیج با خانواده‌ی یکی از شهیدان سرافراز مرزبانی دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون سیستان و بلوچستان، همکاران کانون استان به مناسبت هفته‌ی بسیج با خانواده‌ی شهید سرافراز حمیدرضا جهانتیغ دیدار کردند.

در این دیدار صمیمی که تعدادی از همکاران، رییس سازمان بسیج کارمندان استان، رییس سازمان بسیج شهرستان زاهدان، رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان، مدیر و معاون مدرسه‌ی شاهد و چند عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان حضور داشتند ابتدا مدیرکل کانون استان در سخنانی کوتاه به خاطر حضور در جمع خانواده‌ی شهید ابراز خرسندی کرد.

معصومه هادی در ادامه خطاب به همسر شهید گفت: رسالت تربیتی شما بسیار سنگین است و اجر تربیت شما هم در نزد خداوند بسیار است؛ ما مدیون صبر و بردباری شما هستیم.

وی در پایان ضمن اشاره به فرزند شهید جهانتیغ گفت: برای مجموعه‌ی کانون بسیار ارزشمند است که دردانه‌های شهید عزیزمان عضو افتخاری کانون باشند و امیدواریم با ارایه‌ی خدمات گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی به پیشرفت و پرورش آنان کمک کنیم.

در ادامه حاضران در این دیدار نیز با اشاره به مقام والای شهیدان برای خانواده‌های این عزیزان آرزوی سربلندی کردند.

شنیدن خاطرات شهید از زبان خانواده‌ی ایشان لحظه‌ی احساسی این دیدار بود که همسر و فرزند شهید جهانتیغ بخشی از خاطرات خود را بیان کردند.

قابل ذکر است ستوان‌سوم شهید حمیدرضا جهانتیغ از شهیدان سرافراز مرزبانی است که در مرز میرجاوه و طی عملیاتی برای حفظ مرزهای کشور عزیزمان به شهادت رسیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =