درخشش مربی کانون در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

سمیرا سلیمانی فارسانی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایشنامه نویس چهارمحال و بختیاری در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان‎ ‎خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان، هیات داوران مسابقه نمایشنامه‏ نویسی این جشنواره متشکل از محمد چرمشیر، بهرام جلالی‌پور و حمیدرضا نعیمی پس از مطالعه و کارشناسی آثار معرفی شده‏ مرحله‏ نخست این مسابقه منتخبین را معرفی کرده و از سه نمایشنامه‌نویس راه یافته، «سمیرا سلیمانی فارسانی» برای نگارش نمایشنامه «ماه و ماهی» از چهارمحال و بختیاری، «عقیل جماعتی» برای نگارش نمایشنامه «شعله‌های خارک هیچ گاه خاموش نمی شوند» از خارک و «عماد نصرآبادی» برای نگارش نمایشنامه «کتاب خورها» از مشهد با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ ۱۵ میلیون ریال بدون اولویت تقدیر کرد‏.

این آثار برتر از بین ‏ 10 نمایشنامه که حایز شرایط لازم  برای مرحله داوری و  ارزیابی نهایی اعلام شده بودند به عنوان برتر معرفی شده اند.

سمیرا سلیمانی فارسانی متولد 1368 ، بیش از پنج سال است که فعالیت‌های نمایشی خود را در زمینه نمایشنامه نویسی آغاز کرده‌است. سلیمانی پیش از این نیز در جشنواره تئاتر ققنوس، جشنواره تئاتر معلولین و جایزه نمایشنامه نویسی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری رتبه های برتر را ازآن خود کرده است. او از جمله مربیان کانون و هنرجویان شرکت کننده در کارگاه های نمایشنامه نویسی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری است.

گفتنی است: بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور بیش از 50 گروه داخلی و خارجی از 28 آبان تا 4 آذر در همدان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =