راه‌اندازی دوره آموزش زبان عربی برای نوجوانان در کانون زبان ایران

برای نخستین بار در کانون زبان ایران دوره آموزش زبان عربی برای نوجوانان ۱۱ تا ۱۴ سال بر اساس روشی علمی، جذاب و به‌روز راه‌اندازی شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، امیرحسین آزادی‌وفا، سرپرست کانون زبان ایران در خصوص راه‌اندازی این دوره بیان کرد: دوره آموزش زبان عربی برای نوجوانان با بهره‌گیری از تجربه‌ی کارشناسان بومی در آموزش مهارت‌های چهارگانه مکالمه به همراه کتاب‌هایی جذاب از نظر گرافیک و کیفیت و همچنین شعر، سرود، بازی و کارتون‌های کمک آموزشی ارایه می‌شود تا فضایی شاد و مفرح را برای یادگیری مکالمۀ نوین زبان عربی برای نوجوانان فراهم سازد.

وی افزود: زبان عربی یکی از زبان‌های رسمی سازمان ملل متحد است و بیش از یک میلیارد نفر در جهان به این زبان صحبت می‌کنند به همین منظور در این دوره تلاش شده تا نگاه خانواده‌ها و فرزندانشان نسبت به این زبان متحول شود.

آزادی‌وفا ادامه داد: در این دوره سه مؤلفه‌ی آموزش مفید و کارآمد شامل کتاب خوب، به‌روز و متناسب با آخرین دیدگاه‌های روانشناسی در حوزه آموزش زبان عربی به نوجوانان، مدرس آموزش دیده، حرفه‌ای و بومی و روش تدریس جذاب، شاد و کاربردی مورد توجه قرار گرفته است.

سرپرست کانون زبان ایران، آموزش موضوع‌های کاربردی در ارتباط با زندگی روزمره و محیط اطراف، ایجاد علاقه در خانواده‌ها و فرزندان‌شان برای یادگیری زبان عربی، ساده‌سازی یادگیری زبان عربی، تقویت دروس عربی دانش‌آموزان در مدارس و آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور را از اهداف این دوره عنوان کرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر در زمینه ثبت‌نام و برگزاری این دوره با شماره ۸۸۴۹۲۲۴۲ بخش عربی کانون زبان ایران تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =