بازدید کانونی‌های سمنان از نمایشگاه کتاب استان

مدیرکل، کارکنان ستادی، کانون زبان و جمعی از مربیان کانون پرورش فکری سمنان از نمایشگاه کتاب استان بازدید کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به شاهرود، مدیرکل، کارکنان ستادی، کانون زبان و جمعی از مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان از شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب سمنان بازدید کردند.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه، کانون پرورش فکری شاهرود با حمایت مدیرکل کانون استان حضوری فعال داشت و با برپایی ایستگاه نقاشی ویژه مخاطبان کودک و نوجوان و غرفه‌ی کتاب و محصولات فرهنگی به ارائه تازه‌ترین کتاب‌ها با موضوع‌های مختلف هم‌چون مذهبی، شعر، داستان، علمی، کاردستی، آموزشی، رمان، محصولات و سرگرمی‌های سازنده پرداخت.

حمیرا طاهری مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون شاهرود اظهار داشت: در شانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان سمنان، ۲۳۵ ناشر از شهرهای مختلف کشور به عرضه‌ی ۵۵ هزار و ۶۱۲ عنوان کتاب می‌پردازند.

طاهری در ادامه با اشاره به عرضه‌ی بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب و ۵۰ عنوان سرگرمی در غرفه‌ی کانون پرورش فکری، افزود: این نمایشگاه، ۱۱ لغایت ۱۶ آبان‌ماه در محل سالن شهید اکبری شاهرود، صبح‌ها ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۶ تا ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان کتاب است.

گفتنی است؛ کانونی‌های استان سمنان قبل از بازدید از نمایشگاه در استقبال مردمی از رئیس‌جمهور و کاروان تدبیر و امید در ورزشگاه تختی شاهرود حضور داشتند و پس از ایراد سخنرانی و پایان این برنامه از نمایشگاه بزرک گتاب بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =