اجرای برنامه‌های شاد با حضور اعضای با نیازهای ویژه در مرکز فراگیر بندرعباس

در چهارمین سالگرد افتتاح کانون فراگیر بندرعباس برنامه های شاد و جذاب با حضور اعضای با نیازهای ویژه برگزار شد.

  به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، همزمان با هفته جهانی معلولین و چهارمین سالگرد افتتاح کانون فراگیر بندرعباس ویژه برنامه با «پروانه ها » در مرکز فراگیر بندرعباس برگزار شد.

در این ویژه برنامه ۱۵۰ نفر از کودکان و نوجوانان با اختلال شنوایی، بینایی و جسمی و حرکتی مدارس پیوند، مجتمع استثنایی امید و مهر به همراه معلمین خود در کانون فراگیر بندرعباس حضور پیدا کردند.

 در ابتدای این مراسم فاطمه غفاری مربی مسوول کانون فراگیر بندرعباس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان این هفته را بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از اعضا با نیازهای ویژه دانست.

در ادامه این برنامه نمایش"خروس زری پیرهن پری" نوشته احمد شاملو و به کارگردانی زهرا حمیدی توسط گروه هنری اوما اجرا شد. پخش آهنگ‌های شاد و انیمیشن "کشاورز و خروس" از دیگر برنامه‌های این روز بود.

اهدا سرگرمی‌های سازنده تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اعضا فعال مرکز فراگیر بندرعباس از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

همچنین در طی این هفته مربی مسوول مرکز فراگیر با حضور در مدارس این اعضا  از ۱۵ نفر از اعضا فعال مرکز  تقدیر کرد.

اعزام گروه هنری "کلودنگ" به مدارس استثنایی ایوب و مجتمع امید بندرعباس فعالیت دیگری بود که با هماهنگی کانون فراگیربندرعباس و آموزش و پرورش استثنایی انجام شد.

این گروه با حضور در این ۲ مدرسه میان پرده‌هایی شاد و طنز را با موضوع مهارت‌های فردی و اجتماعی اجرا کردند.

در این هفته همچنین با توافقی که میان دبستان ناشنوایان پیوند و مرکز فراگیر انجام گردید قرار شد دانش‌آموزان پایه ششم این دبستان درس هنر و فناوری خود را با حضور در کانون آموزش ببینند.

گفتنی است پایه های دوم تا پنجم دبستان ناشنوایان پیوند برای درس هنر خود ۲ بار در ماه به کانون می‌آیند.

شایان ذکر است در طول این هفته اعضا با نیازهای ویژه به صورت رایگان به عضویت کانون درمی آیند و اعضای قدیمی می توانند تمدید رایگان داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =