عضو نوجوان کانون تهران به دور پایانی جشنواره قصه‌گویی رسید

با اعلام نتایج نوجوانان راه‌یافته به بخش پایانی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، «کیمیا یعقوبی» عضو نوجوان کانون استان تهران در جمع شش عضو پذیرفته شده قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، در بخش دختران و پسران ۱۴ تا ۱۸ سال بخش ملی جشنواره قصه‌گویی، از میان بیش از ۱۶۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه، هیئت‌داوران مرحله منطقه‌ای و کمیته انتخاب آثار، پس از بررسی قصه‌های برتر ۳۱ استان کشور، ۶ اثر را برای اجرای صحنه‌ای در مرحله پایانی جشنواره بیست‌ویکم برگزیدند.

بر اساس رأی داوران، در این میان کیمیا یعقوبی گودرزی عضو مراکز 15 و 43 کانون تهران با قصه «رستم و اکوان دیو»، به مرحله نهایی راه یافت.

این عضو نوجوان در چند دوره از جشنواره‌های قصه‌گویی و نقالی شرکت داشته و تاکنون موفقیت‌هایی نیز به دست آورده است.

 بخش دختران و پسران جشنواره بیست‌ویکم از روز ۲۶ آذر سال جاری در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می‌روند تا نفرهای برتر این بخش از سوی هیئت‌داوران برگزیده شوند.

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از روز ۲۶ تا ۲۹ آذر به دبیری سروش صحت در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =