درخشش قصه‌گویان کرمانشاهی در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

با اعلام نتایج بخش‌های مختلف بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، دو قصه گوی کرمانشاهی به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اعلام نتایج برگزیده بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های مسابقه ملی؛ از میان آثار رسیده به جشنواره، ٧١ اثر پس از داوری استانی به دبیرخانه مرکزی معرفی شدند.

از میان آثار منتخب، ٦ قصه‌گوی برتر با رای هیات انتخاب و کمیته داوران منطقه‌ای برای اجرا در مرحله نهایی انتخاب شدند.

قصه‌گویان منتخب از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۷ در مرکز آفرینش‌های کانون روی صحنه رفته و ٣ نفر از قصه‌گویان پدربزرگ و مادربزرگ به عنوان قصه‌گوی برتر معرفی می‌شوند.

در این بخش، "زهره خیراندیش" از کرمانشاه با قصه "شیرینی نمک" به مرحله نهایی راه یافت.

همچنین از برگزیدگان بخش دختران و پسران راه‌یافته به مرحله پایانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش دختران و پسران مسابقه ملی؛ از میان بیش از ١٦٠٠ اثر رسیده به دبیرخانه، هیات داوران منطقه‌ای و کمیته انتخاب آثار، پس از بررسی قصه‌های برتر ٣١ استان کشور، ٦ اثر را برای اجرای صحنهای در مرحله پایانی جشنواره بیست و یکم برگزیدند.

"فرانک سعیدی" از کرمانشاه با قصه "عصاره مهربانی" در این بخش به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

قصه‌گویان بخش دختران و پسران جشنواره بیست و یکم نیز از تاریخ ٢٦ آذرماه سال جاری در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می روند تا نفرات برتر این بخش توسط هیات داوران برگزیده شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =