اعضای کانون فیلم نقد کردند

آخرین نشست پاییزی«انجمن ادبی آفرینش»در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای یک برنامه تازه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ۲۰ آذر ۹۷، نشست استانی «انجمن ادبی نوغزل»، با حضور اعضای فعال و علاقه‌مند فعالیت‌های ادبی و مربیان کانون استان قزوین در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین برگزار شد.

در آغاز پویانمایی «شازده کوچولو» برای اعضای این انجمن به نمایش در آمد (این پویانمایی بر اساس کتابی به همین نام نوشته آنتوان دو سنت اگزو پری (۱۹۴۳) نوشته شده است و به کارگردانی مارک آزبرن در سال۲۰۱۵ساخته شده است). پس از دیدن فیلم اعضا به نقد و بررسی چارچوب فیلم نامه پرداختند. اعضا ادبی انجمن به بررسی شیوه‌های بازنویسی و روایت چند خطی فیلم پرداختند و این فیلم را از منظر داستان نویسی، شخصیت پردازی، دیالوگ نویسی و ... نقد کردند.

 در ادامه به شیوه نشست‌های پیشین، مهمانان اهل قلم کانون شماری از آثار خود شامل شعر و داستان کوتاه را خواندند و از نقد «مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی کانون و سایر دوستان‌شان دراین انجمن بهره‌مند شدند.

یادآور می‌شود این برنامه سی و پنجمین نشست استانی "انجمن ادبی نوغزل " بود که به صورت ماهانه در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =