کد خبر: 284365
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
معاون تولید از کانون چابهار بازدید کرد

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از مرکز فرهنگی هنری کانون چابهار در استان سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در سفر حسین‌ ربانی‌غریبی که با هدف برنامه‌ریزی فعالیت‌های تولیدی در استان سیستان و بلوچستان صورت گرفته بود، ابراهیم فروزش کارگردان پیش‌کسوت و حبیب ایل‌بیگی قائم‌مقام بنیاد سینمایی فارابی نیز وی را همراهی ‌کردند.

ربانی ابتدا با حضور در نمایش ویژه‌ی کودکان از مجری و دست‌اندرکاران نمایش تقدیر کرد و پس از آن با همکاران کانون چابهار در فضایی صمیمی گفت‌وگو کرد.

در این بازدید ابراهیم فروزش کارگردان فیلم «کلید» اظهار خرسندی کرد که امروز کانون پرورش فکری تا این حد توسعه پیدا کرده و شاهد شکوفایی این مجموعه فرهنگی و تربیتی است.

حبیب ایل‌بیگی قائم‌مقام بنیاد سینمایی فارابی نیز از دست‌اندرکاران مجموعه کانون چابهار خواست تا با توجه به نبود سینما در چابهار فضایی را برای اکران فیلم‌های کودک و نوجوان فراهم کنند.

وی در ادامه اظهار کرد که مجموعه فرهنگی کانون پرورش فکری به طور قطع از لحاظ ابعاد و کیفیت ارایه خدمات در کشور بی‌نظیر است.

در پایان این نشست، معاون تولید کانون ضمن تقدیر از خدمات بی‌شائبه مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون به ویژه مناطق کمتر برخوردار، عشق به آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان را تنها انگیزه پایدار میان کارکنان کانون دانست.

ربانی همچنین از زحمات بی‌دریغ همکاران اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان به ویژه کارکنان مرکز چابهار قدردانی کرد.

گفتنی است بازدید معاون تولید از کانون چابهار در روز 21 آذر 1397 انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =