پژوهش‌های کانون نمایشگاه شد

هم‌زمان با هفته‌ی پژوهش و در آستانه‌ی بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی علاقه‌مندان می‌توانند از آثار برتر پژوهشی در حوزه‌های مرتبط با کودک و نوجوان و قصه‌گویی دیدن کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با حضور پژوهش‌گران برتر کانون نمایشگاهی با عنوان «مسیر زندگی، پژوهش- مقصد، یافتن» با ارائه‌ی پوستر، لوح فشرده و کتاب‌های مرتبط گشایش یافت.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان وقت اداری ۳۰ آذر از این آثار که در نگارخانه‌ی آفتاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به نمایش در آمده‌اند، دیدن کنند.

بر این اساس، پوسترهای به نمایش در آمده در این نمایشگاه با موضوع‌هایی همچون تاریخچه‌ی واحد پژوهش کانون، معرفی داوران هفته پژوهش ۹۷، و معرفی سایت‌های حوزه‌های پژوهشی و کودک ارایه شده‌اند.

همچنین در بخش کتاب، علاقه‌مندان می‌توانند با ۳۰ عنوان اثر در حوزه‌های پژوهش و قصه‌گویی آشنا شوند.

اداره کل آموزش و پژوهش کانون این امکان را فراهم آورده است تا در این هفته علاقه‌مندان امکان دسترسی به آرشیو این واحد و چکیده‌ی مقاله‌های آن را داشته باشند. این ۱۰ اثر به نمایش در آمده مربوط به فعالیت‌های صورت گرفته از سال ۹۰ تاکنون هستند.

همچنین ۱۰ اثر برتر دهمین هفته‌ی پژوهش کانون و آثار برتر دوره‌ی گذشته در قالب لوح فشرده در اختیار بازدیدکنندگان برای مطالعه در این فضا خواهد بود.

گفتنی است که کارشناسان این واحد در نمایشگاه مستقر خواهند بود تا به سوال‌های بازدیدکنندگان پاسخ دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =