دومین جلسه هماهنگی کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر برگزار شد

دومین جلسه کارگروه کودک ونوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای کارگروه در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در این جلسه زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، دهه فجر را فرصت مناسبی برای بازنگری و تأمل در فرهنگ انقلاب اسلامی دانست که باید این میراث ماندگار را به نسل کودک و نوجوان منتقل کرد.

افتخاری هدف کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر را انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید عنوان کرد و گفت: امید است در راستای انتقال مفاهیم و حفظ ارزش‌ها با روش‌های هنرمندانه و فعالیت‌های اثربخش گام برداریم.

وی از اعضای کارگروه خواست از برنامه‌های شاد، پویا و امید بخش مطابق با سلیقه مخاطب غافل نشوند. در ادامه این جلسه اعضای کارگروه به ارائه برنامه‌های پیش‌بینی شده  پرداختند.

اکران فیلم در فرهنگ‌سراها، غبارروبی گلزار شهدا، اجرای مسابقه، برگزاری کارگاه‌های مهارت آموزی، اجرای سرود، نقاشی، خاطره‌نویسی، پیاده‌روی خانوادگی، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، حضور در راه‌پیمایی 22 بهمن، ساخت پرچم، دیدار با کودکان شهدای مدافع حرم و آسیب‌های اجتماعی، تجلیل از فرزندان شهدا، برگزاری جشن انقلاب، قصه‌گویی، کارگاه‌کتاب‌سازی، اهدای کتاب  و سرگرمی به کودکان بیمار، دعوت از دانش‌آموزان، حضور مدیران کل در برنامه‌های صدا و سیما و برگزاری جشنواره‌های قرآنی بخشی از برنامه‌های کمیته کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر استان فارس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =