کد خبر: 284508
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲
بازدید 514
برنامه‌های مناسبتی در مرکز آبیک شماره دو

به مناسبت روز جهانی بدون خشونت و سال‌روز وفات حضرت معصومه(س)، مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان قزوین، دو ویژه برنامه مناسبتی اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 27 آذر 97، مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو کانون قزوین، دو ویژه برنامه مناسبتی اجرا کرد.

در برنامه نخست که با همکاری اداره بهزیستی شهرستان آبیک و موسسه سلامت روان بوستان اجرا شد، 100 نفر از دانش آموزان مدرسه دخترانه «زهره بنیانیان» در نشست آموزشی «دوری از خشونت در خانواده» شرکت کردند و با تکنیک‌های پیشگیری ازخشونت و کنترل خشم آشنا شدند.

در ادامه این ویژه برنامه، دانش آموزان در دو کارگاه ادبی و هنری شرکت کردند و با موضوع «خانواده ی مهربان، خانواده ی خوشبخت» به نوشتن متن ادبی و کشیدن نقاشی پرداختند.

آشنایی با احادیثی از پیامبر (ص) با موضوع مهربانی و دوستی در خانواده و حقوق و متقابل فرزندان و والدین پایان بخش این ویژه برنامه بود.

هم‌چنین مربیان این مرکز به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س)، برای 41 دانش‌آموز چند فعالیت مناسبتی مانند معرفی شخصیت(حضرت معصومه س)، قصه‌گویی از زندگی ایشان و کتاب‌خوانی انجام دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =