کد خبر: 284538
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
بازدید 498
تجلیل از مربیان پژوهشگر در هفته پژوهش

همزمان با هفته پژوهش مدیر کل کانون استان زنجان از مربیان پژوهشگر در این هفته تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ مدیرکل کانون استان در نشست  تجلیل از مربیان فعال و اعضای نهاد پژوهشی کانون استان به اهمیت پژوهش در کانون اشاره کرد و اظهار داشت: برای اصلاح و بهبود فعالیت­ها و برنامه­های کانون و رسیدن به رشد و بالندگی و دانش افزایی مربیان کانون و تقویت روحیه پرسشگری و جستجوگری اعضای کانون، توجه به پژوهش یک امر ضروری و اجتناب­ناپذیر است.

محمد نقی صالحی گفت: اقدام پژوهی یک پژوهش مشارکتی، کاربردی، نگاه از درون به مسئله و مبتنی بر ارزشها است که کانون را در رسیدن به اهداف تعیین شده و عبور از مشکلات پیش رو کمک می کند.  

وی در ادامه بیان داشت: کانون برای یافتن روش­های علمی برای حل مسایل و هدایت کودکان و نوجوانان برای مواجهه با شرایط کنونی و ترویج کتابخوانی و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان برنامه­های ویژه­ای از جمله برگزاری کارگاه­های پژوهشی برای مربیان و اعضای خود در طول سال دارد.

در این نشست، کارگاه پژوهشی توسط زهره رهنما برای مربیان اجرا شد و همکاران حاضر به تبادل نظر در خصوص راهکارهای راهبردی و اجرایی پژوهش در کانون پرداختند و در پایان از مربیان فعال در حوزه پژوهش و اعضای نهاد پژوهشی کانون استان تجلیل به عمل آمد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =