کد خبر: 284579
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۸
بازدید 792
جشن یلدای قصه در مرکز یک کانون پارس‌آباد

به مناسبت شب یلدا، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان «یلدای قصه» در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان پارس‌آباد با حضور اعضا و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.

در این برنامه علی برادران مربی مسئول مرکز،  از حضور و استقبال چشم‌گیر خانواده‌ها قدردانی و خاطرنشان کرد: حضور خانواده‌ها در کنار اعضا و مشاهده فعالیت‌های مختلف کانون پرورش فکری می‌تواند در جهت کشف و بروز استعدادهای کودکان و نوجوانان کمک شایانی کند.

وی در ادامه به معرفی جشن یلدا پرداخت و آداب‌ورسومی این شب را به‌صورت مسابقه و با مشارکت اولیا در بین اعضا اجرا کرد. برادران به اجرای قصه‌ی مرد جوان و خیاط حیله‌گر پرداخت و سه نفر از اعضای نوجوان نیز قصه‌گویی کردند.

 مربی ادبی مرکز نیز با اجرای برنامه تفألی به دیوان حافظ، فال‌هایی را که تهیه‌شده بود را در اختیار اعضا و خانواده‌ها قرارداد. هم‌چنین مربیان هنری مرکز اقدام به برگزاری مسابقه‌های متنوع در بین اعضا کردند و نمایشگاهی از آثار نقاشی و سفال در معرض بازدید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

در پایان برنامه از ابوالفضل فرجی عضو ۹ ساله ادبی مرکز که کتاب «داستان‌های من» را به چاپ رسانده بود با اهدای لوح تقدیر مدیرکل کانون استان اردبیل تجلیل به عمل آمد و از تمامی حاضران پذیرایی شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =