کد خبر: 284600
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
بازدید 438
شورای اداری کانون فارس برگزار شد

شورای اداری با حضور مدیر کل و کارکنان کانون در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون استان با اشاره به شعار سال کانون (زندگی خوب تمرین می‌خواهد) گفت: لازم است فرهنگ خوب زندگی کردن را برای خودمان و فرزندانمان رقم بزنیم. او اضافه کرد: شب یلدا یعنی تعامل، مشارکت، دورهم بودن و در غم‌ها و شادی‌ها شریک بودن؛ این دورهم بودن‌ها وقتی با هویت جمعی گره بخورد برایمان هدف ایجاد می کند. افتخاری افزود: بدانیم که هر گرهی در زندگی گشودنی است و می‌توان با همیاری و تعامل دوستانه مشکلات را حل کرد؛ در این راه باید ذهنمان را خانه تکانی کنیم تا خوب ببینیم و بیندیشیم و خوب بگوییم.

مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: ما متولی هنر و فرهنگ هستیم و زیبا دیدن ما کودکان و نوجوانان را به زیبا دیدن ترغیب و تشویق می‌کند.

افتخاری با اشاره به فعالیت‌های اجرایی کانون فارس در 9 ماه گذشته از زحمات همکاران تقدیر و اظهار امیدواری کرد که تلاش همکاران به پویایی بیش از پیش مجموعه بینجامد.

سعید رضا کامرانی، معاون فرهنگی کانون فارس نیز گفت: گاهی باید از چهار دیواری‌های خودساخته بیرون آمد و با پرداختن به آیینن‌های مذهبی و ملی، فضایی با نشاط را فراهم کرد. کامرانی افزود برنامه‌هایی همچون شب یلدا بهانه و فرصتی است برای ابراز محبت، پاسداشت دوستیی‌ها و مرور زندگی و امثال یلداها مجالی است برای همدلی با دیگران تا بتوانیم در گیر و دار مشغله های زندگی به عواطف و احساسات انسانی نیز پاسخ مثبت دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =