پودمان آموزشی «بازی‌های فردی و گروهی در مراکز»

پودمان آموزشی «بازی‌های فردی و گروهی در مراکز» با حضور مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون فارس در مرکز آموزش این اداره کل در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس در آغازین روز این پودمان آموزشی با حضور در جمع فراگیران گفت: رویکرد کشورهای مختلف که صاحب مدارس کسب و کار هستند مدل بازی‌محوری است و با بازی و روش‌های تدریس کودک‌محور و فعالیت‌محور در جهت رشد کودکان تلاش می‌کنند، فرایندی که کانون سال‌ها پیش به لزوم آن پی برده است.

او از همکاران خواست بازی‌های بومی محلی استان را جمع‌آوری و به دفتر استان ارسال کنند تا برای چاپ مجموعه ی بازی‌ها اقدام شود.

مدیر کل کانون فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: هفته‌ها و روزهای زیادی را از ابتدای سال پشت سر گذاشتیم و افتخاراتی که برای کانون فارس کسب شد به دلیل وجود ارزشمند شما در مراکز بوده که خط مقدم کار با کودک و نوجوان است. وی با اشاره به موفقیت کشوری و استانی پژوهشگران کانون فارس از همکاران خواست تا همچون گذشته با حضور فعال در دوره‌های آموزشی و فراگرفتن مطالب مرتبط با دوره، پژوهش و جستجوگری را سرلوحه کار قرار دهند.

افتخاری با اشاره به آمار فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون فارس، توجه بیش از پیش همکاران به ارائه‌ی طرح‌های فرهنگی، جذب و پایدارسازی اعضا را خواستار شد.

وی با یادآوری شعار سال کانون (زندگی خوب تمرین می خواهد) از همکاران خواست تا دوباره این شعار را در مراکز نصب و فعالیت‌های اجرایی را در همین راستا برنامه‌ریزی کنند.

پودمان آموزشی بازی‌های فردی و گروهی در مراکز از تاریخ 2 تا 4 دی ماه 1397 به مدت 20 ساعت در مرکز آموزش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار می‌شود.

39 نفر از مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس در این دوره که با هدف آشنایی با اهمیت فعالیت بازی‌های فردی و گروهی در مراکز و توانایی بهره‌گیری مربی از این فعالیت منطبق با شرایط کودک و نوجوانان برگزار می‌شود، شرکت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =