عنوان شایسته تقدیر به مربی کانون شاهین‌دژ رسید

فاطمه ولادی، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی عنوان شایسته تقدیر بیست‌ و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون آذربایجان‌غربی،این مقاله با عنوان«بررسی نقش قصه‌گویی بر مهارت‌های زندگی کودکان و نوجوانان»، از نوع مروری – تحلیلی بوده و اطلاعات موجود در آن از منابع کتابخانهای و پایگاه های اطلاعاتی مانند Science direct ،PubMed ،ASHA ،Wiley ،Cochrane ،ProQuest،Google scholar ، Iran Doc ،Iran Medex ، SID  استخراج شده است.
با توجه به این مقاله، از قصه‌گویی می‌توان در جهت رشد خلاقیت، کارآیی، اعتمادبه نفس و دیگر جنبه های روحی و روانی استفاده نمود؛ زیرا قصه یکی از راههای پرورش و تکامل خلاقیت است.
این مقاله با رای هیات داوران بخش علمی جشنواره شامل: دکتر محمد گودرزی دهریزی، دکتر مینا ذاکر شهرک و دکتر نگین صدری‌زاده به عنوان مقاله‌ی شایسته تقدیر بخش علمی شناخته شد.
بیست‌یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی بیست و نهم آذر ۱۳۹۷ در سالن حجاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =