استقبال بی‌نظیر شوشی‌ها از کاروان فرهنگی هنری کانون خوزستان

حضور کاروان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در هفته فرهنگی شوش با استقبال بی‌نظیر مردم این شهرستان روبرو شد.

به گزارش روابط عمومی خوزستان، کاروان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به مناسبت هفته فرهنگی شوش ویژه‌برنامه «جنگ کودک» را با همکاری فرمانداری، آموزش و پرورش، بهزیستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش در پارک میراث این شهرستان برگزار کرد.

در این ویژه‌برنامه که در آن نزدیک به یک هزار نفر از کودکان و نوجوانان و خانواده‌های شوشی در آن حضور داشتند سه واحد سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور 30 کارشناس و مربی از ساعت 13 در پارک میراث شهرستان شوش برای حاضرین به اجرای برنامه پرداختند.

اجرای موسیقی، اجرای نمایش و بازی و سرگرمی از جمله برنامه‌هایی بود که توسط مربیان و کارشناسان کانون برای کودکان و نوجوانان و خانواده در شوش اجرا شد.

این دومین سفر کاروان فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به شهرهای استان در قالب هفته‌های فرهنگی است که با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون و هدیه کردن شادی به کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها انجام می‌شود.

گفتنی است: مربیان و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون خوزستان در اولین حضور خود در هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های استان خوزستان آذرماه سال جاری به شهرستان ایذه سفر کردند و به اجرای برنامه پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =