مدیر کل کانون فارس به ریاست کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر منصوب شد

طی حکمی از سوی معاون استاندار فارس زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان به ریاست کارگروه کودک و نوجوانان ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، در بخشی از این حکم آمده است: بزرگداشت سالگرد این فتح مبشر فرصت مغتنمی فراهم آورده است تا ضمن بازخوانی مسیر طی شده در پرتو آرمان‌ها و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) ومدیریت داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اهداف، ریشه‌هاو دستاوردهای ارزشمند انقلاب به ویژه برای جامعه علمی استان به ویژه کودکان ونوجوانان عزیز تبیین و تشریح شود.

در این حکم از زهرا افتخاری خواسته شده با برنامه‌ریزی هوشمندانه برای تحقق مطلوب این هدف تلاش شود و با بسترسازی مناسب، زمینه  آشنایی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها، اهداف و خدمات انقلاب اسلامی را فراهم کند. تشویق و ترغیب کودکان ونوجوانان و ایجاد انگیزه جهت نقش‌آفرینی خودجوش در برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر و بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند کودکان ونوجوانان در تولید برنامه‌های متناسب با فضای فکری و عاطفی آنان به منظور با نشاط سازی مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه مراسم بیست و دوم بهمن ماه از دیگر مواردی است که خواسته شده تا کارگروه کودک و نوجوانان باید در راستای تحقق آن بکوشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =