کد خبر: 284733
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
بازدید 454
نگاهی به برنامه‌های روز مراکز فرهنگی و هنری کانون قزوین

برگزاری هفته گرامی‌داشت نماز ، نشست راهبردی در مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد و کارگاه ایمنی در مرکز آوج، آخرین برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در راستای فعالیت‌های ترویج فرهنگ نماز،کانون استان قزوین از ۴ تا ۱۰ دی ۱۳۹۷ را به عنوان«هفته گرامی‌داشت نماز» معرفی کرد.

در این هفته مراکز فرهنگی و هنری کانون با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ نماز در مخاطبین خود تلاش می کنند.

بر این اساس، مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره دو، نخستین روز هفته گرامی‌داشت نماز را با برگزاری یک نشست آموزشی درباره این فریضه الهی آغاز کرد.

در این نشست که با حضور  دانش‌آموز نوجوان پسر از مدرسه «اندیشه» برگزار شد، «حجت الاسلام محمدصادق جان محمدی»رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک، به زبان ساده درباره نماز و اهمیت آن در دین مبین اسلام با بچه‌ها گفتگو کرد.

در ادامه، دانش آموزان این مدرسه در کارگاهی هنری با عنوان «من و نماز» شرکت کردند و نقاشی‌هایی با موضوع نمازخواندن‌شان همراه والدین یا نماز جماعت کشیدند.

هم‌چنین،۲۰  نفر از اعضای دختر مرکز نیز در تاریخ ۳ دی ماه در کارگاه بلندخوانی کتاب شرکت کردند و پس از خواندن کتاب «کلوچه های خدا» به گفتگو درباره راه‌های تشکر از خدا و جایگاه  اقامه نماز در قدرشناسی بندگان نسبت به خدا پرداختند.

در مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد هم سرپرست معاونت فرهنگی کانون به همراه شماری از کارشناسان دفتر استان در نشستی با حضور «مهدی نظری» کارشناس عمرانی شهرداری این شهر، برای رفع مشکلات عمرانی این مرکز رایزنی کردند.

هم‌چنین در مرکز فرهنگی و هنری آوج در استقبال از روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی، کارشناس هلال احمر برای ۲۵ دانش آموز پیش دبستانی درباره چگونگی مراقبت و محافظت در وقوع زلزله در خانه و مکان‌های مختلف یک کارگاه عملی برگزار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =