همه نهادهای دولتی با کانون پرورش فکری در پیشبرد فعالیت های فرهنگی همکاری کنند

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر از نرگس حاجی زاده برگزیده بخش ۹۰ ثانیه ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر،صبح امروز ۸ دی ماه ۱۳۹۷ از نرگس حاجی زاده عضو فعال مرکز فرهنگی هنری برازجان و برگزیده بخش ۹۰ ثانیه ای جشنواره قصه گویی در دفتر مجید خورشیدی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و با حضور زهره عالی نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و سایر مدیران کل استانداری بوشهر تقدیر شد.

خورشیدی ضمن تبریک به مناسبت موفقیت قصه گوی نوجوان بوشهری،لزوم حمایت همه دستگاه های اجرایی و دولتی از فعالیت های فرهنگی کانون به ویژه قصه گویی را بسیار مهم و ضروری دانست و تأکید کرد:قصه گویی در فرهنگ ایرانیان با دارا بودن پشتوانه های قوی و محکمی که در ادبیات فارسی و همچنین ادبیات دینی سوره ها و قصص قرآنی دارد ؛ از ظرفیت بسیار خوب و مناسبی برای تربیت و انتقال پیام های سازنده برای کودکان و نوجوانان برخوردار است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر با توجه به توانمندی بالای قصه گویان بوشهری و پیشینه موفق آن ها در جشنواره قصه گویی نسبت به ارتقاء این فعالیت فرهنگی و بهره مندی های بیشتر از این رشته در انتقال فرهنگ صحیح به کودکان و نوجوانان ابراز امیدواری کرد.

زهره عالی نسب مدیر کل کانون استان نیز ضمن قدردانی و ابراز خرسندی از دیدگاه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری بوشهر نسبت به موفقیت نرگس حاجی زاده به تشریح فعالیت های فرهنگی کانون و حضور اعضاء کودک و نوجوان در کارگاه های مختلف آن پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =