کد خبر: 284813
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
بازدید 843
ویژه ‌برنامه‌های هفته نماز در مراکز کانون استان قزوین

به مناسبت هفته گرامی‌داشت نماز، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، ویژه برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با برگزاری برنامه‌های متنوع، از اجرای طرح «هفته گرامی‌داشت نماز» استقبال کردند.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری آوج با حضور در مدرسه ابتدایی 13 آبان، کارگاه کاردستی «سجاده من» را برای 25 دانش‌آموز برگزار کردند.مسابقه جمله سازی با نماز و بحث آزاد درباره اهمیت و جایگاه نماز از برنامه‌های دیگر این مربیان بود.

هم‌چنین این مرکز با حضور 60 دانش‌آموز،به مناسبت هفته نماز مراسم ویژه‌ای را برگزار کرد.

قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، شعرخوانی، نقاشی و هم‌خوانی سوره حمد از فعالیت‌های این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی نیز به مناسبت هفته گرامی‌داشت نماز، میزبان 34نفر از دانش آموزان دختر دبستان شهید اصغریان بود که فعالیت‌های متنوعی مانند کارگاه کاردستی نماز، کارگاه نقاشی، آموزش بلندخوانی حمد و سوره و مسابقه چیستان‌های نماز برای آنها اجرا شد.

کتابخانه سیار روستایی شهرستان آبیک هم برای دانش‌آموزان تحت پوشش این مرکز، فعالیت‌هایی با محوریت آموزش نماز و تشویق اعضا به خواندن نماز انجام دد.

گفتنی است،در راستای فعالیت‌های ترویج فرهنگ نماز،کانون استان قزوین از 4 تا 10 دی 1397 را به عنوان«هفته گرامی‌داشت نماز» معرفی کرده است.

در این هفته مراکز فرهنگی و هنری کانون با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ نماز در مخاطبین خود تلاش می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =