اولین سینما کانون جنوب فارس در وراوی راه‌اندازی شد

با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، فرماندار شهرستان مهر، امام جمعه بخش وراوی، اعضای شورای اسلامی وراوی و جمعی از معتمدین، هشتمین سینما کانون استان و اولین سینما کانون جنوب فارس در مرکز فرهنگی هنری وراوی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در مراسم افتتاح این سینما گفت: فعالیت‌های کانون فرصت رشد و بالندگی را برای کودکان ونوجوانان فراهم می کند و مربیان توانمند کانون با کشف استعدادهای مختلف فرهنگی، هنری و ادبی تلاش می‌کنند تا مسیر درست زندگی کردن را به مخاطبان یادآوری کنند. کانون معتبرترین پایگاهی است که با نیاز مخاطب آشناست و با ایجاد زمینه مطالعه و کتابخوانی، شوق فعالیت را در آنان زنده می‌کند.

افتخاری در بخش دیگر از سخنانش گفت: شهرستان مهر به لحاظ تعداد مراکز کانون پرورش فکری در استان  پس از شیراز قرار دارد و امیدواریم این مراکز، تاثیرات فرهنگی خوبی داشته باشند.

او  تربیت یک شهروند واقعی و کمک به رشد مهارت‌های اعضا با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» را از اهداف کانون برشمرد و گفت:  خوشبختانه آموزش‌های ارائه شده توسط مربیان تأثیرات خوبی در رشد مهارت‌های جامعه هدف برجا گذاشته است.

مدیر کل کانون فارس در خصوص  ساختمان کانون‌های مهر و گله دار نیز گفت: پس از ۱۵ سال، با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال این مراکز  به سازی و نوسازی شده است که این تغییرات مهم فیزیکی  از قبیل ساخت آلاچیق، رنگ آمیزی، ساخت سقف کاذب و کف پوش به پویایی فضا کمک کرده است.

به گفته افتخاری، سینما کانون شهر وراوی اولین در جنوب فارس و هشتمین در کل استان است که با پخش فیلم های رده سنی کودک و نوجوان، اوقاتی شاد و مفرح را برای اعضا و دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در حاشیه این برنامه از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرهای وراوی و  مهر  بازدید کرد و پای صحبت مربیان نشست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =