فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان گسترش یابد

مدیر کل کانون فارس در حاشیه افتتاح سینما کانون در شهر وراوی با معاون فرماندار شهرستان لامرد دیدار داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، لزوم گسترش فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهم‌ترین درخواست محمد پیشاهنگ، معاون فرماندار لامرد از مدیر کل کانون فارس بود.

پیشاهنگ با اشاره به موقعیت ممتاز شهرستان لامرد در حوزه صنعتی و وجود مردمی با سابقه فرهنگی و تمدن ریشه‌دار، همچنین حضور مردم لامرد در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور، بر لزوم بهره‌مندی از زیرساخت‌های فرهنگی بزرگ مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تأکید کرد.

استفاده از نیروهای کاری متخصص در حوزه کودکان و به کارگیری فضاهای بیشتر برای استفاده مربیان و اعضای کانون، از دیگر مواردی بود که معاون فرماندار لامرد به آن اشاره کرد.

زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس نیز با اشاره به شعار کانون گفت: «خوب زندگی کردن تمرین می خواهد» و مربیان توانمند کانون تلاش می کنند تا با تکیه بر همین شعار و بهره‌مندی از آن، مهارت‌های خوب زندگی کردن، تعامل با دیگران، استفاده از استعدادها و تلاش در رشد این استعدادها را به کودکان ونوجوانان آموزش دهند.

افتخاری دارا بودن مربیان دلسوز، متعهد و صاحب ذوق را داشته ارزشمند کانون قلمداد کرد و گفت: فرقی نمی‌کندکه مربی در کدام شهر و نقطه استان مشغول به کار است؛ مربیان کانون در هر شهر و مرکزی که باشند سعی در ارائه بهترین خدمت به کودکان ونوجوانان را دارند.  

پس از این دیدار مدیر کل کانون فارس با حضور در مرکز فرهنگی هنری لامرد در جلسه‌ای با حضور مربیان مرکز شرکت کرد و به مطالبات آنان پاسخ گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =