لباس نو گنجور بر تن تئاتر کودک نشست

اولین بازی، تئاتر دیجیتال ویژه مخاطبان کودک عصر روز نهم دی با حضور بهروز غریب‌پور به روی صحنه رفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در آیین افتتاحیه‌ نمایش راز گنجور، کارگردان پیشکسوت تئاتر، بهروز غریب‌پور عنوان کرد: «دو کارگردان جوان نمایش راز گنجور از ابتدای فعالیت خود در خدمت تئاتر و تئاتر عروسکی بودند و حالا کارگردانی در این عرصه را آغاز کرده‌اند.»

این استاد نمایش عروسکی در ادامه به تلاشگری در عرصه‌ فرهنگ اشاره داشت و گفت: «هانی حسینی و مرضیه نادری دو فرد تلاشگر در این عرصه‌اند. هر کسی که تلاشگر باشد بالاخره به نتیجه می‌رسد. من هم مانند کودکان حاضر در این جمع ذوق و شوق دارم تا اثر این کارگردانان را ببینم و تاثیرهای آن را بسنجم.»

وی برای کارگردان‌های جوان نمایش راز گنجور آرزوی موفقیت کرد.

این نمایش ویژه‌ کودکان بالای 5 سال و اثری تعاملی است. گنجور در جشن تولد 10 سالگی‌اش متوجه راز بزرگی می‌شود و نیاز به دوستانی دارد تا در حل مسئله به او کمک کنند. او از میان مخاطبان حاضر در سالن، همراهانی را انتخاب می‌کند که در طول اجرای اثر تبدیل به بازیگر می‌شوند و در حل مسائل به او کمک می‌کنند.

این نمایش که بدون استفاده از دکور اجرا می‌شود متکی بر تصویرسازی و فضای دیجیتالی است. این فضا و داستان نمایش با توجه به انتخاب و عملکرد کودکان بازیگر امکان تغییر دارد.

بر همین اساس، سها آردم، هانی حسینی، رامین کهن و متین گودرزی به عنوان بازی‌گر و بازی‌دهنده عروسک، صدف بیگدلی و مرضیه نادری به عنوان طراح و سازنده عروسک، آرمان مقدم تصویرسازی، آرین حسنوندی، طراح انیمیشن و تصاویر دیجیتال، سهیل سهیلی به عنوان آهنگ‌ساز و طراح صدا و رفعت هاشمی سیسخت و مرضیه سرمشقی به عنوان طراح پوستر و بروشور با این اثر همکاری کرده‌اند.

این اثر صبح‌ها ویژه‌ مدارس وساعت 5 بعدازظهر ویژه‌ خانواده‌ها در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ذخیره بلیت با شماره تلفن‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =