گرامی‌داشت سال‌روزحماسه 9 دی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع، سال‌روز حماسه 9 دی را گرامی‌داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با سال‌روز 9 دی مراکز فرهنگی و هنری کانون، برنامه‌های مناسبتی متنوعی اجرا کردند.

مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه با حضور36 عضو طرح کانون ومدرسه، کارگاه نقاشی و کارگاه سفال با موضوع 9 دی، معرفی وقایع و ایام، معرفی شخصیت(شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی)، کارگاه کاردستی و طرح ادبی بازی با کلمات با موضوع‌های مرتبط با این مناسبت(اتحاد، حماسه و...)را اجرا کرد.

اعضای کتابخانه سیارشهری قزوین هم در ادامه اجرای فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام وبحث آزاد توسط مربی این مرکز، شعارهایی در حمایت و پایبندی به ولایت سر دادند.

در مرکز فرهنگی و هنری شریفیه، ویژه برنامه «میثاق با ولایت» برگزار شد.

این برنامه برای 52 نفر ازاعضای مرکزشریفیه برگزار شد. بیان وقایع مهم و تاریخی این حماسه، قصه گویی تبر، ساخت گروهی طرح دیواری 9 دی، مسابقه پازل از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب درباره 9 دی، نمایش نماهنگ، نشست بحث آزاد با موضوع (شناخت دوست و دشمن)و شعارگویی از فعالیت‌های این برنامه بود.

در مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی، یک نشست توجیهی با حضور 110نفر از خانواده‌های اعضا برگزار شد. تلاوت قران مجید ، نمایش نماهنگ 9دی و سخنرانی «مجتبی قبادی» مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسن(ع) استان قزوین از برنامه‌های این نشست بود.

برنامه های مرکز فرهنگی هنری آبیک 2 به مناسبت هفته ی نماز و بزرگداشت حماسه ی نه دی

 در مرکز فرهنگی هنری آبیک 2شماره دو، با حضور 95 نفر از والدین اعضا نشستی باعنوان «نگاه دوباره به حماسه نهم دی »برگزار شد. در این نشست، یکی از مدرسان حوزه علمیه زینبیه (س) شهرستان آبیک، درباره نقش بصیرت و ایمان در ایجاد حماسه 9 دی، نکاتی را بیان کردند.

همچنین در تاریخ 8 دی، 25 نفر از اعضای کودک و نوجوان دختر این مرکز طی فعالیت معرفی وقایع با حماسه 9 دی آشنا شدند.

مربی کتابخانه سیار روستایی شماره دو قزوین هم برای اعضای خود در روستاهای تحت پوشش،فعالیت‌های معرفی وقایع و ایام و برگزاری کارگاه کاردستی‌های نماد اتحادو مقاومت را انجام داد.

هم‌چنین به این مناسبت، همکاران ستادی کانون استان قزوین در راهپیمایی 9 دی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =