کد خبر: 284885
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
بازدید 981
ویژه برنامه‌های هفته نماز در مراکز کانون استان قزوین-۲

مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در هفته گرامی‌داشت نماز، چندین برنامه متنوع مناسبتی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با برگزاری برنامه‌های متنوع، از اجرای طرح «هفته گرامی‌داشت نماز» استقبال کردند

مرکز فرهنگی هنری آبیک شماره دو، در این هفته با حضور خانواده های اعضا نشست «نقش تربیتی نماز » را برگزار کرد.سخنران این نشست یکی از کارشناسان حوزه علمیه زینبیه (س) شهرستان آبیک بود که درباره تاثیرات اقامه نماز و جایگاه انس با نماز در تربیت فرزندان، با مهمانان این برنامه گفت و گو کرد.

هم‌چنین در این هفته،کارگاه ادبی«نماز،بال پرواز» برای ۲۵ عضو کودک و نوجوان دختر برگزار شد.

مرکز فرهنگی و هنری شریفیه  نیز در این هفته، برنامه های متنوعی برگزار کرد .بر این اساس، دو ویژه برنامه با عنوان « بر بال های نماز »برای ۶۸ عضو طرح کانون مدرسه اجرا شد، که طی آن دانش آموزان مدرسه ابتدایی حضرت معصومه س و امام رضا ع ازفعالیت های شعرخوانی، قصه گویی، مسابقه احکام نماز، کارگاه کاردستی ساخت جانماز و کارگاه نقاشی با موضوع نماز بهره‌مند شدند.

همچنین در سایر روزهای این هفته برای ۴۰ نفر از اعضای مرکز کارگاه‌های اوریگامی نمازگزار، شناخت احکام نماز، روخوانی کتاب، بحث آزاد با موضوع اهمیت و جایگاه نماز، آموزش و اجرای وضوی صحیح، مسابقه و شعرخوانی اجرا شد.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین،به این مناسبت، چندین برنامه شامل آموزش نماز و وضو، کارگاه ادبی چیستی و چرایی نماز و نامه‌ای به خدا، معرفی کتاب‌های با موضوع نماز(نماز فرشته، نماز چشمه پاکی‌ها و...)، کارگاه نشریه دیواری با موضوع نماز، کاردستی با موضوع نماز و آشنایی با احادیث نماز را برای بیش از ۱۰۰نفر از اعضای ثابت و اعضای طرح کانون مدرسه اجرا کرد.

مرکز فرهنگی و هنری سگزآباد، یک نشست اموزشی با عنوان«پرورش معنوی فرزندان با نماز» را با حضور« حجت الاسلام آقا حسینی »امام جمعه شهر سگزآباد برگزار کرد.

بحث کتاب نماز فرشته، آشنایی با احادیث نماز، مسابقه جورچین نماز، شعرخوانی نماز و آموزش نماز از فعالیت‌های این مرکز بود که برای ۱۳۰ عضو ثابت و اعضای طرح کانون مدرسه اجرا شد

کتابخانه سیار شهری قزوین هم با انجام بلندخوانی کتاب نماز فرشته در مدرسه‌های ابتدایی زنده یاد سمیه کاکاوند شهرک دانش و زنده یاد حاج حسین اسماعیل زاده ها در اقبالیه برای ۱۲۰ نفر دانش‌آموز دختر،هفته نماز را گرامی‌ داشت.

گفتنی است، در راستای فعالیت‌های ترویج فرهنگ نماز، کانون استان قزوین از ۴ تا ۱۰ دی ۱۳۹۷ را به عنوان«هفته گرامی‌داشت نماز» معرفی کرده بود.

در این هفته مراکز فرهنگی و هنری کانون با اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در راستای ترویج فرهنگ نماز در مخاطبین خود تلاش کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =