برگزیدگان جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در کرمان تجلیل شدند

در آیین پایانی سومین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در کرمان، برترین آثار در دو بخش باشگاه کتاب‌خوانی و معرفی کتاب معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون کرمان، باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان از سال ۹۵ با هدف پرورش خلاقیت و استعداد کودکان و نوجوانان، ترویج کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه و عادت دادن کودکان و نوجوانان به مطالعه و کتاب‌خوانی، انجام کار جمعی و ارتباط آن‌ها با کتابفروشی‌ها از طریق حمایت‌هایی که با تخفیف ویژه از این باشگاه‌ها برای خرید کتاب می‌شود، آغاز شد.

تا کنون ۹۶۸ باشگاه کتاب‌خوانی کودک و نوجوان   در مدارس ، مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، کتابخانه ها و مساجد کرمان راه‌اندازی شده است و در این باشگاه ها علاوه بر معرفی کتاب‌هایی برای مطالعه افراد، در بخش رقابتی این جام کودکان و نوجوانان برای نویسنده کتاب‌ها نامه نوشتند یا کتاب‌ها را به دیگران معرفی کردند.

بنا بر این گزارش، در بخش برترین باشگاه‌های کتاب‌خوانی، باشگاه " فکر تو" به مربی‌گری فاطمه بهره‌مند مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۵ کرمان و باشگاه " گُردآفرید" به مربی‌گری نجمه‌خاتون خداترس مربی مسوول کانون شماره یک بردسیر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در بخش معرفی کتاب، معصومه اسدی با معرفی کتاب " من و عجیب و غریب"، ضحی خسروی با کتاب " آن‌سوی پرچین خیال"، زهرا رحیم‌زاده با معرفی کتاب " کلوچه‌های خدا" همگی از کانون شماره یک بردسیر و آیسا صلاحی با معرفی کتاب" ژینژانبر مرغ نوروزی" برگزیده و تقدیر شدند.

گفتنی است آثار برگزیده این دوره از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =