ارتباط دوسویه کانون و آموزش و پرورش گامی در گسترش فعالیت های فرهنگی

در جلسه مشترک مدیر کل کانون با رئیس آموزش و پرورش بندرلنگه در خصوص ارتباط دوسویه کانون و آموزش وپرورش وبهره بردن از ظرفیت‌های مشترک گفتگو شد.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون هرمزگان، در دیدار مشترک مدیر کل کانون با رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه ضرورت بهره‌بردن از ظرفیت‌های مشترک کانون و آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.

ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، ضمن ارائه گزارش از فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در این استان گفت: با توجه به مشترک بودن جامعه‌ی مخاطب مشارکت هر چه بیشتر کانون و آموزش و پرورش فرصت‌های بیشتری را برای پرورش خلاقیت درکودکان و نوجوانان ایجاد می‌کند.

سلیمانی افزود: مربیان کانون پرروش فکری با شناسایی دانش‌آموزان با به بکار گیری تخصص و توانمندی ، سعی در پرورش مهارت ، خلاقیت و شکوفایی استعدادهای آن‌ها را دارند.

مدیر کل کانون هرمزگان، غنی‌سازی اوقات فراغت، تداوم بخشیدن به باورهای دینی و اسلامی و شناسایی استعداد را از مهم‌ترین اهداف کانون دانست و گفت: با استفاده از ظرفیت‌هایی که بین دو دستگاه وجود دارد می‌توان در مسیر توسعه فرهنگی جامعه دانش‌آموزی گام‌های مؤثری برداشت

سلیمانی با بیان‌این‌که ترویج فرهنگی مطالعه تاثیرات چشمگیری بر آموزش کودکان ونوجوانان دارد از مسوولین آموزش و پرورش درخواست کرد با تعامل بیشتر با مرکز فرهنگی هنری کانون بندرلنگه در گسترش ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به کودکان شهری و روستایی کوشا باشند.

 در ادامه این دیدار ایرج صوغانی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه ، ضمن تقدیر از همکاری و تعامل مرکز فرهنگی هنری کانون بندرلنگه گفت: بالا بردن گستره فعالیت‌های فرهنگی بین کودکان ونوجوانان نیازمند ارتباط دوسویه بین آموزش وپرورش و کانون می‌باشد وآمادگی خود را جهت مشارکت هرچه بیشتر با کانون اعلام می‌کنیم.

جلسه مشترک مدیر کل کانون هرمزگان با رئیس آموزش و پرورش بندرلنگه روز ۱۶ آذر ۱۳۹۷ باحضور مربی مسوول کانون بندرلنگه و کارشناسان آموزش و پرورش بندرلنگه  در محل آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =