برترین‌های جشنواره سرودخوانی و پویانمایی کانون تهران تجلیل شدند

مراسم اختتامیه‌ سیزدهمین جشنواره‌ سرودخوانی و پویانمایی مراکز کانون استان تهران با حضور مسئولان و اعضای برگزیده در سالن غدیر کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مراسم اختتامیه‌ جشنواره‌ سرودخوانی و پویانمایی اعضای کودک و نوجوان مراکز، عصر روز چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۷ در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین جشنواره سرودخوانی استانی در آذرماه ۱۳۹۷ در حالی برگزار شد که بیش از ۲۱ گروه سرود از مراکز فرهنگی هنری کانون استان با یکدیگر رقابت کرده و «آرش لطفی، سجاد تنها و آساره شکارچی» هیئت‌داوران ‌این دوره از جشنواره، سه گروه را از مراکز شماره ۲۰,۱۵ و۴۳ برگزیده و گروه سرود مرکز شماره ۲۷ را شایسته تقدیر معرفی کردند.

آیین پایانی این دو جشنواره، با قرائت بیانیه هیئت‌داوران جشنواره پویانمایی توسط آزاده مرجانی ادامه یافت. این هیئت متشکل از«مامک یحیی پور، محبوبه طالبی و آزاده مرجانی» بود.

بر اساس این خبر، در این دوره از جشنواره ۳۰ اثر پویانمایی از مراکز کانون استان، به دبیرخانه استانی راه یافت که با نظر داوران ۵ اثر شایسته تقدیر شدند.

در این میان مرکز شماره ۳، ۸ ، ۹ ، ۲۵ و ۳۳ به عنوان تقدیر شدگان بخش پویانمایی معرفی و با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شدند.

از دیگر برنامه‌های این مراسم، اجرای  سرود مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۰، پخش دو اثر پویانمایی با عنوان «خیاطی» ساخته‌ عضو نوجوان مرکز شماره ۳ و پویانمایی «به دنبال بهار» ساخته‌ عضو نوجوان مرکز شماره ۳۳ و پخش نماهنگ فعالیت سرود مراکز بود.

همچنین گروه فلوت نوازی خردسالان مراکز ۳ و ۶ کانون استان نیز به سرپرستی آرش لطفی قطعاتی را هنرمندانه اجرا کردند.

گفتنی است در این مراسم «سودابه امینی» مدیر آفرینش‌های ادبی، «مامک یحیی پور» رئیس گروه هنرهای تجسمی و «کبری شهودی» کارشناس اداره کل آفرینش‌های ادبی-هنری و جمعی از معاونان و کارشناسان کانون استان تهران نیز حضور داشتند.

در این مراسم هادی ملکی مربی فرهنگی کانون استان مجری برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =