مراسم اختتامیه سومین ویژه‌برنامه‌ی «نماز ستون دین» در مجتمع کانون تبریز برگزار شد

برگزیدگان سومین ویژه‌برنامه‌ی استانی نماز ستون دین در مراسم اختتامیه‌ی این ویژه‌برنامه‌ی در مجتمع کانون تبریز معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی مراسم اختتامیه سومین ویژه‌برنامه‌ی استانی نماز ستون دین با حضور جمعی از مقامات استانی در مجتمع کانون تبریز برگزار شد.

در این مراسم که اعضا و مربیان مراکز کانون تبریز، خانواده‌ها و اولیای تربیتی حضور داشتند؛ بینش مدیر کل کانون آذربایجان شرقی، با اشاره‌ به فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون در زمینه‌ی توسعه‌ و ترویج فرهنگ نماز، برگزاری ویژه‌برنامه‌ی استانی «نماز ستون دین» را از اولویت‌های کانون استان عنوان و در عین حال تصریح کرد: این ویژه‌برنامه از سال 95 آغاز و امسال سومین دوره‌ی آن در حال برگزاری است.

وی تقویت فرهنگ نماز در بین کودکان و نوجوانان را از جمله مصادیق تمرین برای زندگی بهتر دانست و از اجرای چهارمین دوره‌ی این ویژه‌برنامه در سال 98 خبرداد.

وی در عین حال افزود: کتابچه‌ای از آثار برگزیده‌ی سه سال این برنامه در حال انتشار است.

ضیایی رییس ستاد اقامه ‌نماز و مشاور استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با تقدیر از زحمات همکاران کانون در برپایی این ویژه‌برنامه، از شیوه‌ی آموزش غیر مستقیم کانون استقبال کرده خواستار گسترش این روش موفق آموزشی در دیگر مراکز آموزشی کشور شدند.

در این مراسم گروه‌های منتخب سرود مراکز شماره 2 و 3 تبریز، سرودهای خود را اجرا کردند. ارائه‌ی پاورپوینت با موضوع نماز، پخش کلیپ و برگزاری مسابقه با محویت نماز از دیگر بخش‌های این مراسم بود که با استقبال شرکت کنندگان همراه شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان بخش‌های مختلف این ویژه‌برنامه تقدیر شد.

برگزیدگان ویژه‌برنامه‌ی نماز ستون دین:

در بخش سرود: اعضای دختر مرکز شماره‌ 2 کانون تبریز، اعضای پسر مرکز شماره‌ 3 کانون تبریز، اعضای پسر مرکز شماره‌ 2 کانون تبریز و اعضای دختر کانون مرند.

در بخش کاردستی: سارا محمدی، پریسا احمدنژاد، محدثه زارع و مهسا چیت‌ساز از مرکز شماره 1 کانون تبریز و هستی خالقی از مرکز عجب‌شیر.

در بخش پاورپوینت: محمدرضا حیدری از مجتمع کانون تبریز

در بخش نشریه‌ی الکترونیکی: امیررضا عزیزی از مرکز شماره 5 کانون تبریز

در بخش ادبی: سنا شیدایی، دریا حسنی‌شریف و زینب محمدزاده از مجتمع کانون تبریز، مهدی فرساد از مرکز شماره 2 کانون تبریز، الهه اسدزاده از کانون چاراویماق، امیرمهدی عزتی و سعید کرمی از کانون ورزقان، ثنا عارف از کانون کلیبر، اسرا حیدرزاده از کانون مرند و کوثر  راشدی از کانون بستان‌آباد

در بخش نقاشی: هستی فلک از مجتمع کانون تبریز، مهدیه خلیل‌آذر از مرکز شماره 2 کانون تبریز، فاطمه وظیفه از مرکز شماره 3 کانون تبریز، کوثر کریم‌زاده از مرکز شماره 6 کانون تبریز، محیا سادات پورمیرباقریان از مرند و امیرمحمد سالکی از اهر

در بخش خوشنویسی: امیررضا حاجی از مرکز شماره 5 کانون تبریز، آیسان فاقی‌حمید از کانون ملکان و مهدی اسدی از کانون چاراویماق

در بخش پژوهش اعضا:  محدثه عزیزی و حنانه حاجی‌پور از مرکز شماره 2 کانون تبریز، نیما کاردان و عرفان کاظم‌زاده از کانون آذرشهر

در بخش پژوهش مربیان: فاطمه دهقانی مربی مسئول کانون آذرشهر

افتتاح و بازدید از نمایشگاه آثار ویژه‌برنامه‌ی «نماز ستون دین» پایان بخش این مراسم بود.

گزارش تصویری این مراسم را اینجا مشاهده فرمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =