پودمان آموزشی ثبت و مستند سازی تجربیات فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی

«پودمان آموزشی ثبت و مستند سازی تجربیات فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی» در اداره کل کانون فارس در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس، این پودمان با هدف آشنایی مربیان با ثبت تجربیات کاری و مستندسازی فعالیت‌ها و طبقه‌بندی آثار حاصل از فعالیت‌ها و توانایی عملی انجام آن، به مدت 32 ساعت و با حضور  26  مربی فرهنگی در مرکز آموزش اداره کل کانون فارس برگزار می‌شود.

نوشتن به عنوان یک مهارت محوری، اهمیت و ضرورت نوشتن، مراحل نوشتن، ثبت و تدوین فعالیت‌ها، راه‌های پرورش معانی، مفهوم تجربه و تجربه‌نگاری، سلسله مراتب تجارب فردی، ضرورت و اهمیت انتقال تجربیات و شیوه و فرآیند تجربه‌نگاری، محتوای این پودمان آموزشی را شامل می‌شود.

در این آموزش مربیان با مفهوم مستندسازی آشنا شده و منافع و مزایای مستندسازی تجارب، ضرورت، اهمیت و اهداف مستندسازی و رویکردهای آن را فرا می‌گیرند.

یادگیری، مدیریت دانش، اصول و فرایند مدیریت دانش، مکانیسم مستندسازی تجارب، روش‌های گوناگون مستندسازی و ثبت و انتقال تجربیات و راهکارهای مؤثر به منظور ثبت تجارب، مباحث دیگری است که این دور ه آموزشی را در برمی‌گیرد. زهرا اطهری کارشناس معاونت فرهنگی کانون کشور، این دوره را رهبری می کند. «پودمان آموزشی ثبت و مستند سازی تجربیات فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی» به مدت 32 ساعت و با حضور 26 مربی فرهنگی از شنبه 29 دی ماه آغاز و تا 1 بهمن ماه ادامه دارد.

27 نفر از مربیان فرهنگی نیز در دومین دوره این پودمان که از 2 بهمن آغاز و تا 5 بهمن ادامه دارد، شرکت می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =