عنوان برتری هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی به اعضای اسفراین رسید

در هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی و دردو بخش خوشنویسی و عروسک سازی، اعضای مرکز اسفراین موفق به کسب عنوان برگزیده و شایسته تقدیر این جشنواره شدند.

به‌ گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان خراسان شمالی ، برگزیدگان هفتمین دوسالانه‌ هنرهای تجسمی اعضای مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری با شعار «تمرین زندگی» و با موضوع «رنگ مهربانی» در شش بخش «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «سفال‌گری»، «عکاسی»، «صنایع دستی» و «هنرهای بومی» از سوی آفرینش‌های هنری کانون کشور، معرفی شدند.

براساس این گزارش، "منیر صادقی" مدیر کل کانون استان خرسان شمالی، ضمن قدردانی از مربیان هنری مرکز کانون اسفراین اظهار داشت: از مجموع  دوهزار و ۸۹۶ اثر ارسالی به دبیرخانه‌ کشوری این جشنواره، "امیرمحمد روئینی" با مربیگری معصومه ابراهیمی، در رده سنی ۹ سال، در بخش خوشنویسی موفق شد مقام برگزیده را از آن خود کند و همچنین "مارال بداغ آبادی" با مربیگری محبوبه مزینانی، شایسته دریافت لوح تقدیر هنرهای بومی و سنتی (عروسک) شد.

 گفتنی است؛ از مجموع بیش از دو هزار اثر راه‌یافته به دبیرخانه کشوری این جشنواره، یک‌هزار و ۲۸۹ اثر در بخش نقاشی، ۳۷۲ اثر در بخش خوش‌نویسی، ۴۳۳ اثر در بخش سفال‌گری، ۴۰۲ اثر در بخش عکاسی و ۴۰۰ اثر در بخش هنرهای بومی و سنتی، از سوی کارشناسان هنری مورد داوری و ارزیابی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =