درخشش اعضای کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان در هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی

هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی با موضوع «رنگ مهربانی» با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، چهار عضو از مراکز فرهنگی‌هنری کانون استان در هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی درخشیدند.

این رویداد هنری که از سوی مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برگزار می‌شود امسال هم در بخش‌های سفال، عکاسی، هنرهای بومی و سنتی، خوشنویسی و نقاشی پذیرای آثار اعضای کودک و نوجوان بود که پس از داوری، برگزیدگان بخش‌های گوناگون معرفی شدند.

نازنین‌زهرا مهماندوست، ۱۵ ساله و عضو مرکز فرهنگی‌هنری زَهَک(مربی: سیستانا مهماندوست) دیپلم افتخار در بخش عکاسی، حدیثه بلوچ‌زهی، ۱۰ ساله و عضور مرکز فرهنگی‌هنری سراوان(مربی: معصومه سالاری‌قدیم) دیپلم افتخار در بخش هنرهای بومی و سنتی، الهه میرشاهی، ۱۳ ساله و عضو مرکز فرهنگی‌هنری سراوان(مربی: معصومه سالاری‌قدیم) لوح تقدیر در بخش هنرهای بومی و سنتی و ابوالفضل حیدری، ۷ ساله و عضو مرکز فرهنگی‌هنری شماره‌ی دو زاهدان( مربی: هانیه سارانی) لوح تقدیر در بخش سفال را به خود اختصاص دادند.

قابل ذکر است اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان امسال با ارسال ۵۱ اثر در هفتمین دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =