سالن نمایش مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری گشایش یافت

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: سالن نمایش مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون، فرزاد رحیمی  در آیین افتتاحیه سالن آمفی تئاتر مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به شعار "تمرین زندگی و زندگی کردن تمرین می‌خواهد" اظهار داشت: برنامه‌های هنری و نمایشی از فعالیت‌های مهم کانون در راستای توانمندسازی کودکان برای زندگی آن‌ها در آینده و نوعی تمرین زندگی است.

وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری 5 مرکز فرهنگی و هنری فاقد سالن نمایش بودند از همین‌رو اختصاص سالن در دستور کار سالیانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در راستای اهتمام به هنرهای نمایشی اقدام به ساخت و تجهیز سالن نمایش تئاتر برای مرکز شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری کردیم.

رحیمی ادامه داد: برای مراکز سورشجان در سال 94، کیان در سال 95 و سامان در سال  96 نیز سالن آمفی تئاتر احداث و راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: هنرهای نمایشی در رشد خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان تاثیر زیادی دارد و کوکان و نوجوانان را برای حضور موثر و پویا در جامعه آماده می‌کند.

گفتنی است سالن نمایش مرکز فرهنگی و هنری شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان چهارمحال و بختیاری با ظرفیت 100 نفر و متراژ150 متر مربع با اعتباری بالغ بر 140 میلیون تومان احداث شده است.

این سالن در شهرکرد با حضور مدیر آفرینش‌های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسوولان استانی و اعضای کانون در 2 بهمن ماه همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =