نشست راهبردی بهسازی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون

نشست راهبردی بهسازی مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با حضور رییس و اعضای شورای شهر و مدیر منطقه 2 شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 3 بهمن 97، یک نشست راهبردی در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین برگزار شد.

در این نشست«حکمت الله داوودی» رییس شورای شهر قزوین، «پیمان پیرمرادی»مدیرکل دفتر فنی استانداری، و سعید دقیقی، مهدیه سادات قافله باشی، زهرا یوسفی،منیره قوامی (اعضای شورای شهر) و «کیومرث فدایی فر» مدیر منطقه 2 شهرداری به عنوان مهمان کانون در کنار مدیرکل و جمعی از کارشناسان و مربی مسوول مرکز حضور داشتند و درباره راهکارهایی برای بهسازی این مرکز و زمینه‌سازی برای برخورداری بیشتر کودکان و نوجوانان از این فضای فرهنگی رایزنی کردند.

در این نشست«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین،با اشاره به جایگاه ویژه این مرکز به عنوان قدیمی‌ترین مرکز فرهنگی و هنری کانون استان و عرصه به بارآمدن بسیاری از بزرگان و مسوولان استان، خواستار حمایت ویژه مسوولان برای نوسازی و مرمت این مرکز شد.

در پایان اعضای این نشست، در زمینه اخذ تصمیم‌های تازه برای رفع مشکلات عمرانی و بهسازی این مرکز توافق کردند و مقرر شد نشستی با هدف ساماندهی این مرکز در شورای شهر برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =