هفتمین دوسالانه تجسمی کانون روز ۷ بهمن آغاز به کار می‌کند

آثار تجسمی ۳۰۰ کودک و نوجوان که موفق به حضور در هفتمین دوسالانه‌ی تجسمی کانون شده‌اند، از روز ۷ بهمن تا سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این آثار در بخش‌های نقاشی، سفال، خوش‌نویسی، صنایع دستی، عروسک‌سازی و عکاسی از سوی مخاطبان ۷ تا ۱۸ سال خلق شده‌است.

بر این اساس، با حضور سودابه امینی دبیر جشنواره، برگزیدگان هر رشته در گروه‌های سنی (۷‌ تا ۹)، (۱۰ تا ۱۲) و (۱۳تا ۱۸) سال معرفی خواهند شد. قرار است جوایز این برگزیدگان از سوی دبیرخانه‌ جشنواره برای این کودکان و نوجوانان ارسال شود. همچنین اسامی برگزیدگان به همراه نام مربیان آنان اعلام خواهد شد تا ضمن ایجاد فضای رقابت سالم میان مربیان، از فعالیت‌های این افراد برای پرورش نیروهای خلاق قدردانی شود.

گفتنی است در بخش جنبی این دوسالانه نیز قرار است با همکاری مرکز آموزش و پ‍ژوهش کانون، کارگاهی سه روزه برای کارشناسان هنرهای تجسمی سراسر کشور برگزار شود. این کارگاه‌ها از صبح روز شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۷ با حضور ۳۱ نفر از کارشناسان کانون ‌آغاز شده و در حاشیه‌ آن نقد و بررسی آثار این دوسالانه نیز صورت خواهد پذیرفت.

بدیهی است در آیین گشایش این نمایشگاه که ساعت ۱۴ برگزار می‌شود، مدیران، معاونان و کارشناسان هنری کانون ‍پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =