نشست راهبردی گرامی‌داشت دهه مبارک فجر

در آستانه چهلمین سالگرد گرامی‌داشت دهه مبارک فجر، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، یک نشست راهبردی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 6 بهمن 1397، نشست استانی استقبال از دهه مبارک فجر در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع کانون برگزار شد.

در این نشست که «مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، مربی مسوولان مراکز فرهنگی و هنری سراسر استان و کارشناسان دفتر استان در آن حضور داشتند، درباره اهمیت و شیوه برنامه ریزی برای برگزاری شایسته و درخور برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  رایزنی‌هایی انجام شد.

مدیرکل کانون با تاکید بر اجرای برنامه‌های متنوع و جذاب در ایام دهه فجر، نسل مخاطب کانون را میراث‌داران به حق انقلاب دانست که باید با تلاش و همت اهل فرهنگ و هنر به عمق حماسه انقلاب و برکات برقراری جمهوری اسلامی پی ببرند.

وی مربیان کانون را از جمله امانتداران انقلاب دانست که باید با بیان چیستی و چرایی انقلاب، ثمره بلوغ چهل ساله پرافتخار انقلاب را در دل و اندیشه کودکان و نوجوانان نهادینه کنند تا بعدها نهال این روشنگری بارور شود و اهداف مقدس انقلاب و ایثارگران آن به بار بنشیند.

اجرای برنامه‌های متناسب بایام فاطمیه(س) و همراه با شور انقلابی،آشناسازی بیشتر بچه ها با نمادها و ارزش‌های انقلاب و فراهم آوردن فرصت‌هایی برای بهره مندی همه بچه‌های استان از برنامه‌های دهه فجر کانون ،از دیگر موارد موردتاکید مدیرکل کانون استان قزوین بود.

در پایان موارد دیگری مانند درآمدزایی در مراکز، ارتباط مستمر با مسوولان مناطق، بازنگری در اجرای بهینه فعالیت‌ها، استفاده از ظرفیت دوره‌های آموزشی، ثبت آمار، میزخدمت و حقوق شهروندی و مباحث مالی، مطرح و مورد پرسش و پاسخ قرار گرفت.

هم‌چنین در بخشی از این نشست، حکم معاون فرهنگی و اجرایی کانون استان قزوین«اعظم یوسفی اصل» توسط مدیرکل کانون به وی اهدا شد.

در پایان نیز،کارشناسان حاضر در این نشست، به پرسش‌های همکاران مسوول مرکز پاسخ گفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =