برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه کودکان ونوجوانان

در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد پیروزی، برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوانان ستاد دهه فجر استان فارس اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و برگزاری چندین جلسه نشست هماهنگی با حضور اعضای کارگروه کودک و نوجوانان در اداره کل کانون فارس، این کارگروه برنامه‌های خود را اعلام کرد.

زهرا افتخاری، مدیرکل کانون فارس و مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر در استان با اعلام این خبر گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب بر لزوم اجرای برنامه‌هایی با روش‌های هنرمندانه‌تر، اثربخش‌تر و در خور و شایسته کودکان و نوجوانان تأکید شده است.

وی این انقلاب را هدیه ای ارزشمند از طرف خداوند دانسته و گفت: هدف اصلی بزرگداشت چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، زنده نگه داشتن هویت ایرانی اسلامی، ایجاد فضایی سرشار از امید و پویایی و آشنا کردن کودکان و نوجوانان با رویدادهای انقلاب است.

 مسئول کمیته کودک و نوجوان در استان فارس، دهه فجر را فرصتی برای بازنگری آنچه خواسته و انجام داده‌ایم و فصل جدیدی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرده است.  

به گفته افتخاری، اعضای کارگروه کودک و نوجوان استان فارس با برگزاری چندین جلسه نشست هم‌اندیشی و با تجمیع و اعلام برنامه‌های کارگروه آماده خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان است.

جدول برنامه‌های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =