کانون خراسان شمالی، در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله‌ی انقلاب اسلامی حضور یافت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، در کنار سایر دستگاه های اجرایی استان، دستاوردهای چهل ساله خود را در محل سالن نمایشگاه هلال احمر به نمایش گذاشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با حضور دستگاه‌های اجرایی در استان و در محل سالن نمایشگاه هلال احمر گشایش یافت. 

در این نمایشگاه کانون پرورش فکری، با بخش‌های گوناگونی چون معرفی دستاوردها، اهدای کتاب، برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه نمایشگاه، نمایش دست ساخته های اعضاء و میزخدمت جهت ثبت نام علاقمندان حضور دارد.

منیر صادقی، مدیرکل کانون پرورش فکری استان که در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب حضور یافته بود، گفت: این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی است تا توانمندی های کانون را به عنوان سازمان متولی پرورش استعداد کودکان و نوجوانان، به مسئولین و خانواده ها معرفی کرده و با فعالیت های کارگاهی که در حاشیه ی نمایشگاه انجام می شود زمینه حضور کودکان و نوجوانان علاقمند را فراهم سازیم.

گفتنی است؛ مربیان توانمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی، با عروسک گردانی و زبان عروسک به بازدیدکنندگان خیرمقدم می گویند و خانواده‌ها را ترغیب می کنند تا همراه فرزندانشان در کارگاه های قصه گویی، نقاشی و .. که در هر نوبت توسط مربیان انجام می گیرد حضور یابند.

قابل ذکراست در این نمایشگاه، که تا نوزدهم بهمن‌ماه ادامه دارد، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =