ادبیات پایداری با کودکان و نوجوانان مرور می‌شود

نمایشگاه «چهل‌کتاب» با هدف معرفی وقایع انقلاب شکوه‌مند اسلامی و مروز ادبیات پایداری، صبح امروز در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رشت آغاز به کارکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این نمایشگاه نگاهی ویژه به وقایع انقلاب اسلامی و آشناسازی افزون‌تر مخاطبان با ادبیات پایداری دارد و چهل اثر مکتوب پس از پیروزی شکوه‌مند نظام اسلامی، با شیوه‌های هنرمندانه مربیان کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان معرفی می‌شود.

اجرای فعالیت‌های متنوع فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی با موضوع انقلاب اسلامی و ادبیات پایداری و معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار این نظام با روش‌های خلاقانه و هدف‌مند، از جمله فعالیت‌های مربیان در این نمایشگاه محسوب‌می‌شود.

آیین گشایش این نمایشگاه که صبح‌ و عصر ایام الله دهه فجر، پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌هاست، با حضور مدیرکل و جمعی از مسوولان کانون پرورش فکری استان گیلان صورت‌گرفت و اسفندیارضیائی در این آیین از دست‌اندرکاران برپایی این نمایشگاه قدردانی‌کرد.

او هم‌چنین برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را گامی موثر در تبیین ارزش‌ها و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به آینده‌سازان دانست و با همراهی کودکان و نوجوانان حاضر در مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =