معرفی انیمیشن‌های کانون در بازار فیلم کوتاه «کلرمون فران» فرانسه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن حضور در بازار بین‌المللی فیلم کوتاه «کلرمون فران» فرانسه به معرفی هشت عنوان از جدیدترین تولیدات انیمیشن خود می‌پردازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، معرفی هشت فیلم انیمیشن کوتاه از تازه‌ترین تولیدات امورسینمایی به توزیع کنندگان، خریداران، دست‌اندرکاران حوزه‌ی انیمیشن و معرفی این آثار به مدیران و برگزارکنندگان جشنواره‌ها برخی از فعالیت‌های غرفه‌ی کانون در این بازار است.

بر این اساس سی‌وچهارمین بازار بین‌المللی فیلم کوتاه کلرمون فران امسال پذیرای ۴۱ غرفه از ۳۲ کشور است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان تنها نماینده از ایران از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ در این رویداد هنری حضور دارد. دیدارهای رسمی این غرفه از ۱۵ بهمن آغاز شده است.

فیلم‌های «باد دوچرخه سوار» اثر جدید نازنین سبحان‌سربندی، «گرگم و گله می‌برم» به کارگردانی امیر هوشنگ معین، «ای کاش یک برادر داشتم» به کارگردانی ناهید شمس‌دوست، «سگی که مرض داشت» تازه‌ترین اثر پروین تجوید، «ماهیگیر و بهار» به کارگردانی حسن سلطانی، «قهرمان» اولین اثر کیانوش عابدی در کانون، «شب ترسناک لومو» ساخته ساره شفیعی‌پور و نخستین نسخه‌ی «زری زری کاکل زری» ساخته مهین جواهریان در این بازار عرضه و معرفی می‌شود.

گفتنی است محل برگزاری بازار فیلم کوتاه کلرمون فران در نزدیکی محل اصلی برگزاری جشنواره در بولوار فرانسوا میتران این شهر قرار دارد.

جشنواره بین‌المللی فیلم کلرمونت فرانسه، دومین جشنواره مهم و معتبر فیلم کوتاه در اروپا است که دهه سوم فعالیت خود را می‌گذراند و سکوی مناسبی برای پرتاب به سوی دنیای سینما محسوب می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =